Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 26/27-6-2019 του Δ.Σ.) παραθέτουμε τη διδακτέα ύλη και οδηγίες διδασκαλίας της Άλγεβρας της Β’ τάξης του Λυκείου για το σχολικό έτος 2020 – 2021.
Διδακτικό Έτος 2020-2021 – Διδακτέα ύλη – Οδηγίες Διδασκαλίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:
Βιβλίο «Άλγεβρα Β΄ Γενικού Λυκείου»
Κεφάλαια του βιβλίου που αποτελούν τη διδακτέα ύλη
Κεφάλαιο | Τίτλος | Διδακτικές Ώρες (πρόταση) |
---|---|---|
Κεφάλαιο 1ο | Γραμμικά Συστήματα | 4 |
1.1 | Γραμμικά Συστήματα (χωρίς τις αποδείξεις των συμπερασμάτων της υποπαραγράφου «Λύση-Διερεύνηση γραμμικού συστήματος 2×2)» | 2 |
1.2 | Μη Γραμμικά Συστήματα | 2 |
Κεφάλαιο 2ο | Ιδιότητες Συναρτήσεων | 3 |
2.1 | Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης | §2.1 και 2.2 (Προτείνεται να διατεθούν 3 διδακτικές ώρες) |
2.2 | Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης | |
Κεφάλαιο 3ο | Τριγωνομετρία | 25 |
3.1 | Τριγωνομετρικοί Αριθμοί Γωνίας | 6 |
3.2 | Βασικές Τριγωνομετρικές Ταυτότητες (χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4) | 4 |
3.3 | Αναγωγή στο 1o Τεταρτημόριο | 3 |
3.4 | Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις | 5 |
3.5 | Βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις | 5 |
3.6 | Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος γωνιών (χωρίς τις αποδείξεις των τύπων) | §3.6- &3.7: Προτείνεται να διατεθούν 2 ώρες |
3.7 | Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α (χωρίς τις αποδείξεις των τύπων) | |
Κεφάλαιο 4ο | Πολυώνυμα – Πολυωνυµικές εξισώσεις | 18 |
4.1 | Πολυώνυμα | 4 |
4.2 | Διαίρεση πολυωνύμων | 4 |
4.3 | Πολυωνυµικές εξισώσεις και ανισώσεις | 5 |
4.4 | Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές | 5 |
Κεφάλαιο 5ο | Εκθετική και Λογαριθμική συνάρτηση | 18 |
5.1 | Εκθετική συνάρτηση | 6 |
5.2 | Λογάριθμοι (χωρίς την απόδειξη του τύπου αλλαγής βάσης) | 6 |
5.3 | Λογαριθμική συνάρτηση (να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e) | 6 |
Η διδακτέα ύλη στα #μαθηματικά της 2ης τάξης στο Γενικό #Λύκειο ● #Άλγεβρα #math